tisdag 14 december 2010

Geared

Om appen
Geared är ett spel där man behöver använda hjärnan lite grann. Spelet går ut på att man har ett par snurrande kugghjul som man sedan ska sammanlänka med ett begränsat antal andra kugghjul av varierad storlek.

Mina åsikter
Jag tycker att appen är väldigt snyggt gjord med tanke på att den är gratis (vet dock inte om det är tillfälligt eller ej). Det är lagom svårt att klara banorna. Spelet är med andra ord helt ok och jag saknar inget hos detta spel. Dock är själva spelidéen inte så pass bra så att jag blir beroende av spelet.

Pris
Gratis. Dock är jag osäker på om det är kampanjpris eller inte.

Är appen värd att skaffa?
Om spelet fortfarande är gratis så bör du definitivt ge det ett försök. Är det dock inte gratis så kanske du ska testa liteversionen först.

Betyg
Jag ger appen en fyra eftersom spelet är helt ok men inte något som jag inte klarar mig utan.

4/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar