tisdag 28 december 2010

Doodle Jump Christmas Special

Om Appen
Nu har Doodle Jump fått en efterföljare - Doodle Jump Christmas Special. Det är alltså en julversion av spelet Doodle Jump, som går ut på att man är en gullig liten "Doodle" som tar sig uppåt med hjälp av olika typer av avsatser som han hoppar på.

Min åsikt
Appen är väldigt bra. Men jag förstår inte varför man ska betala 7 kr för att få detta spel. Det finns redan ett jultema för den andra appen - Doodle Jump. I den appen (Doodle Jump) finns det dessutom en massa andra teman. Så jag förstår som sagt inte varför man ska betala 7 kr för det här.

Pris
7 kr

Är appen värd att skaffa?
Har du redan Doodle Jump så tycker jag inte att Doodle Jump Christmas Special är värd att skaffa om du inte är en riktigt Doodle Jump fanatiker. Har du inte Doodle Jump så tycker jag att du ska köpa Doodle Jump istället för Doodle Jump Christmas Special.

Betyg
Denna app är svår att betygsätta. Spelet är ju bra - en femma. Men det faktum att det inte skiljer sig så mycket från Doodle Jump (orginalet) drar ned betyget. Därför får appen bara en fyra.

4/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar