tisdag 2 november 2010

Remote

Om appen
Appen tillåter dig att styra ditt iTunes bibliotek och din Apple TV med din iPhone, iPod touch eller iPad. Detta görs med hjälp av ditt WiFi nätverk.

Mina åsikter
Jag har testat att använda appen med min iPhone för att styra mitt iTunes bibliotek och jag måste säga att det fungerar riktigt bra. Det är väldigt responsivt och fungerar överallt i mitt hem (jag antar att det fungerar så länge man är kopplad till samma WiFi-nätverk sam datorn). Appen i sig är väldigt lik iPod appen.

Pris
Gratis! :)

Betyg
Appen är riktigt klockren och den gör vad den ska. Dessutom är den gratis. En solklar femma med andra ord. Har du trådlöst WiFi hemma eller någon annan stans där du har tillgång till ett iTunes bibliotek så rekommenderar jag verkligen att du laddar hem appen. Du har ju inte så mycket att förlora direkt. ;)

AV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar