onsdag 19 januari 2011

Skype

Om appen
Skype känner säkert de flesta till. Om inte så kan jag berätta att det är en tjänst som bl.a. gör att man gratis kan ha videosamtal med sina vänner så länge man har Internetuppkoppling. Med Skype kan man också ringa billiga (enligt Skype själva) samtal. Nu finns detta till iPhone.

Om du är uppkopplad till Internet via WiFi eller 3G med din iPhone så kan du alltså ha ett videosamtal med någon annan som också är inloggad på Skype (det spelar ingen roll om den personen är inloggad via dator eller mobil eller vart i världen personen är).

Mina åsikter + är appen värd att skaffa?
Jag tycker att appen är riktigt bra och det är givetvis ett måste att ha appen. Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att det är värt att skaffa ett Skypekonto (vilket för övrigt är väldigt enkelt). Det fungerar riktigt bra och det kan vara väldigt bra att ha.

Pris
Gratis

Betyg
Solklar femma!

5/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar