onsdag 12 januari 2011

Mr.AahH!!

Om appen
Mr.AahH!! är ett spel där man är en sträckgubbe som svingar mellan plattformer med hjälp av ett rep. Allt detta gör gubben själv. Din uppgift är bara att avgöra när det är dags för gubben att släppa repet. Efter ett tag ändras gravitationen och vinden, dessutom blir plattformarna mindre och mindre. Målet är att landa så centrerat på plattformen som möjligt och givetvis att inte missa plattformarna.

Mina åsikter
Jag tycker personligen inte om grafiken eller musiken till spelet. Spelet känns väldigt billigt. Dock är spelidéen helt OK, vilket gör att det säkert finns vissa som kan bli lite beroende av spelet.'

Är spelet värt att köpa?
Jag tycker personligen inte det. Men som sagt så är spelidéen helt OK, vilket gör att jag inte direkt varnar er för att köpa spelet. Testa liteveriosnen om du är osäker (liteversionen heter Mr.AahH!! Lite).

Pris
7 kr.

Betyg
Jag ger spelet en 3 just för att det fungerar bra och spelidéen är bra. Dock blir det inte hägra en så eftersom jag inte gillar designen.

3/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar