tisdag 16 november 2010

Sleep Cycle alarm clock - test

Inatt så testade jag Sleep Cycle alarm clock för första gången sedan den massiva uppdateringen (Klicka här för recensionen). Jag måste säga att den fungerade väldigt bra. Jag kände att jag vaknade relativt pigg, trots att jag sovit ganska lite för att vara jag. Innan uppdateringen känns det inte som att appen väckt mig lika läpligt. Det kan förstås vara placeboeffekten - men jag kände som sagt att det skett förbättringar. jag ska definitivt börja använda appen oftare och se om den verkligen fungerar så bra som jag känner att den gjorde denna morgon.

Det vore jättekul om du lämnade en kommentar om vad du tyckte om appen ifall du testat den. Vem som helst kan kommentera och man kan göra det anonymt. :-)

2 kommentarer:

  1. låter jättebra men jag har tempurmadrass så det är lite trisst

    SvaraRadera
  2. Jag tror dock att det är bättre att ha en madrass som man verkligen trivs med än att kunna använda den appen. :)

    Tack för din kommentar förresten! Du motiverar mig till att fortsätta skriva.

    SvaraRadera