onsdag 23 mars 2011

iSlash

Om
I iSlash ställs du inför en bana med en massa kaststjärnor som åker runt. Din uppgift är att du ska skära bort en bit av spelplanen utan att kaststjärnorna kommer emellan och utan att du skär i en utav kaststjärnorna. Du har klarat banan då du lyckats skära bort så mycket som en bambukvist indikerar ovanför.

Pris
Spelet kostar 7 kr. Dock finns det en gratisversion.

Mina åsikter
Appen är välgjord och underhållande. Det råder det ingen tvekan om. Dessutom finns det väldigt många banor som successivt blir svårare. Dock är det inget spel som jag inte kan lägga ifrån mig. Istället kan jag blir rätt så irriterad när jag spelar spelet. Detta är skiljer sig givetvis från person till person och jag har hört att det finns många andra som blivit beroende av spelet. Så testa gratisversionen om du är osäker.

Betyg
Även om spelet inte fastnade hos mig så måste jag försöka vara något objektiv. Därför ger jag appen en femma trots allt eftersom jag tror att det är många andra som kan komma att fastna för detta spelet.

5/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar