onsdag 14 december 2011

Cave Bowling

Om appen
Cave Bowling är ytterligare ett spel från självaste Donut Games. Detta spelet har bara ett "GAME MODE" - "CHALLANGES". Du ska alltså klara av en bana i taget och få så mycket poäng du kan.

Spelet går ut på att du kastar iväg ett bowlingklot från en fast punkt. Du väljer i vilken riktning klotet ska kastas samt med hur stor kraften i kastet ska vara. Ibland får du möjlighet att flytta runt olika redskap som påverkar klotets bana. Målet är att få ned alla käglor. För att få poäng ska du även försöka att träffa ben som snurrar runt i luften. Du ska även undvika att klotet hamnar på dina vänner som står i banan - gör du detta får du nämligen minuspoäng.

Pris
7 kr

Mina åsikter
Jag tycker att spelet är helt okej. Dock inget som jag fastnade för. Det kan bero på att man måste tänka en del då banorna blir svårare och svårare, vilket gör mig irriterad. Gillar du dock denna typ av spel där man måste komma på lösningar på problem så kan jag rekommendera spelet.

Betyg
Spelet får en fyra.

4/5

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hur kommer man i kontakt med dig? Vill tipsa om en app.

    Mvh
    Patrick

    SvaraRadera