lördag 4 december 2010

Nytt på bloggen - Nya recensioner varje tisdag och torsdag

Nu har jag suttit och pillat lite med bloggen ett tag. Vad har jag gjort? Jag har ändrat menyn eftersom jag tyckte att den var väldig ful och barnslig innan. Dessutom har jag fixat en del kring bloggrubriken också. Man brukar säga att en bild säger mer än tusen ord, så jag slänger upp en bild på hur det var innan så får ni själva avgöra vad som är nytt.

Före:


Efter:
Det kanske var lite onödigt att lägga upp en bild på hur det blev efteråt (av uppenbara skäl), men jag tänkte att om man läser detta inlägg i framtiden så kanske jag har ändrat igen och då kan det vara trevligt att få se hur det såg ut.

Nu till det viktiga: Jag har tänkt att skriva nya apprecensioner varje tisdag och torsdag. Recensionerna kommer att läggas upp vid midnatt. Jag vet inte om jag klarar av att skriva så regelbundet eller hur länge det kommer att gå, men jag provar ett tag.

Kommentera gärna om vad du tycker om detta. Är det för ofta eller för sällan, eller är det lagom? Är det bra dagar? Vem som helst kan kommentera (egentligen inte eftersom man måste ha en dator med Internetuppkoppling, men du kan ju inte läsa inlägget annars, så vi bortser från det) och man kan kommentera anonymt.

Avslutningsvis så vill jag säga att tomteluvan har jag ritat själv. Det blev kanske inte den snyggaste tomteluvan men den är lite charmig tycker jag, så den får vara kvar så länge december månad är kvar.

Uppdatering: Jag har nu även lagt till en kategori i menyn som heter "FAQ". Där skriver jag ner frågor och svar. Den kommer säkerligen växa med tiden, då jag får fler frågor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar