onsdag 20 april 2011

Full Fitness

Om appen
Full Fitness är en mycket komplett och välgjord träningsapp. Största anledningen till att jag införskaffade mig appen var för att få inspiration från de över 300 olika träningsövningarna, där 100 av dessa visas med video. Dock är appen fullspäckad med en mängd andra funktioner. Till exempel så kan du spara ned dina träningspass och sedan ha möjlighet att överblicka över dina framgångar. Du kan även emaila dina träningspass. Detta och mycket mer kan du alltså göra med denna app.

Pris
I skrivande stund kostar appen endast 7 kr. Om ett tag kommer priset att höjas.

Mina åsikter
Appen är väldigt snygg och fullspäckad med funktioner. Den är bra att ha som inspiration och hjälp om man har svårt att komma på bra övningar.

Betyg
En solklar femma!

5/5

9 kommentarer:

  1. Hej!
    Har också en iPhone-sajt, www.swedishiPhone.blogspot.com och undrar om du vill göra ett länk ute med Oss?

    Kontakta Oss på swedishiPhone@hotmail.se

    Bra sajt!

    / SwedishiPhone T.E.À.M

    SvaraRadera
  2. Hej Simon!

    Jag har lagt till sin iPhone-sajt längst ned under rubriken "Denna blogg i samarbete med" med texten "Swedish iPhone".

    Jag skulle vilja ha följande url:
    http://applistan.blogspot.com/

    Och följande text:
    Mer apprecensioner hos Applistan

    Skriv en kommentar när du slutfört detta eller om du har något annat att påpeka.

    Kommer inte min länk upp inom 7 dagar tar jag bort din länk.

    SvaraRadera
  3. så din länk finns uppe nu. Jag har ett förslag om du kan inkludera våran länk i ett av dina inlägg t.ex. läs mer på swedishiphone.blogspot.com
    så gör vi detsamma. kommentera det här om du går med påå dealen. M.V.H simon

    SvaraRadera
  4. Vet någon om appen finns för iPad? Hittar den varken för iPhone eller iPad i appstore längre??
    Ladadde ner den till min iPhone i februari och älskar den men vore ännu bättre i min iPad:-)

    SvaraRadera
  5. Hej Linda!

    Jag hittar inte heller appen. Mycket konstigt.

    SvaraRadera
  6. Borttagen på grund av fusk

    SvaraRadera
  7. Där ser man! Nu blev jag väldigt nyfiken. Vet du exakt vad de gjorde för fusk?

    SvaraRadera
  8. Mycket märkligt..varför utveckla en grymt bra app och fuska?? plagiat eller..? kan inte hitta någon app som ens är i närheten av denna! Och som sagt så skulle den vara suverän på paddan, VILL HA :-)

    SvaraRadera
  9. Hej igen!
    Fusket var att man lade ut falska omdömen för att hamna på top 10 i appstore, detta var andra gången appen försvann, tidigare hette den iFittness. Nu vet vi det.

    SvaraRadera